Postup zákazníka při podávání stížnosti
Stížnost na práci provedenou akreditovanou laboratoří AKUSTING může zákazník podat osobně písemně, telefonicky či elektronickou cestou.
Koordinátorem a též příjemcem stížností je asistentka jednatele společnosti obecně, a to platí i pro podávání stížnosti na práci akreditované laboratoře. Asistentka zjištěné skutečnosti přenese na vedoucího laboratoře nebo jeho zástupce. V případě nepřítomnosti asistentky může stížnost přijmout kterýkoliv člen laboratoře a přenést informace opět na vedoucího laboratoře nebo jeho zástupce.
Adresa pro příjem ústních stížností:
AKUSTING, spol. s r. o. Brno
Cejl 29/76, 602 00 Brno
Adresa pro příjem stížností poštovní cestou:
AKUSTING, spol. s r. o. Brno
Cejl 29/76, 602 00 Brno
Adresa pro příjem stížností elektronickou cestou:
akusting@akusting.cz
Telefon: +420 545 210 297
Řešení stížnosti je v kompetenci vedoucího laboratoře, Ing. Davida Pokorného.

