Milníky v historii společnosti

  • 1. 2. 2006

    Vznik společnosti

    Vznik firmy AKUSTING spol. s r.o. se datuje dnem 1. 2. 2006, její činnost navázala na činnost brněnského střediska firmy Soning Praha. Jednatelé firmy pracují v oboru akustiky a měření hluku již více než 30 let.

  • 31. 8. 2006

    Osvědčení o akreditaci

    Dne 31. 8. 2006 firma AKUSTING obdržela od Českého institutu pro akreditaci osvědčení o akreditaci č. 359/2006 určené pro zkušební laboratoř č. 1483 AKUSTING, spol. s r. o.; laboratoř tímto splňuje akreditační kritéria podle ČSN EN ISO/IEC 17025:2005.

    31. 8. 2006

  • 1. 1. 2008

    Středisko Svitavy

    Dne 1. 1. 2008 se firma rozrostla o středisko Svitavy. Středisko najdete na adrese Průmyslová 1.

  • 2019

    Reakreditace

    V současné době je v platnosti OSVĚDČENÍ O AKREDITACI Č. 428/2019, které naše laboratoř získala v rámci reakreditace v roce 2019.

    2019

  • 2020

    Audit 2020

    Úspěšný audit pravidelného dozoru ČIA.

Proč spolupracovat s námi?

Špička v oboru

Click to add your own text here

Známe řešení

Click to add your own text here

Záruka kvality

Click to add your own text here

Praxe 20 let

Click to add your own text here

Rádi poradíme

Click to add your own text here

Nejlepší technika

Click to add your own text here

Politika kvality

Již od počátku chceme našim klientům nabízet jen ty nejkvalitnější služby.

Dne 31. 8. 2006 firma AKUSTING obdržela od Českého institutu pro akreditaci osvědčení o akreditaci č. 359/2006 určené pro zkušební laboratoř č. 1483 AKUSTING, spol. s r. o.; laboratoř tímto splňuje akreditační kritéria podle ČSN EN ISO/IEC 17025:2018.

Jsme akreditovaná laboratoř akustických měření, akreditovaná ČIA.

V současné době je v platnosti OSVĚDČENÍ O AKREDITACI Č. 428/2019, které naše laboratoř získala v rámci reakreditace v roce 2019.

Zavedení nejvyšších standardů v oblasti řízení kvality je důležitým faktorem úspěšnosti společnosti.

Systém managementu kvality

Zavedení systému managementu kvality je strategickým rozhodnutím vedení společnosti. Systém managementu kvality doplňuje požadavky na realizované služby a vytváří tak předpoklady pro naplnění požadavků zákazníka.

Neustálé zlepšování

Systém managmentu kvality chápeme jako neuzavřený systém, který podléhá zlepšování. Preferujeme princip neustálého zlepšování po malých krocích.

Zaměření na zákazníka

Realizací politik a postupů systému managementu kvality můžeme zabezpečit správné a rychlé splnění očekávání zákazníků. Chápeme důležitost plnění požadavků zákazníků.

Vzájemně výhodné dodavatelské vztahy

Při výběru dodavatelů sázíme na osvědčenou kvalitu. Naše požadavky zaměřené na kvalitu nakupovaných služeb a dodávek jsou předpokladem kvality prováděných prací.

Odpovědnost vedení

Jménem vedení společnosti se zavazujeme:

  • Jednat v souladu s příslušnými zákony, normami a regulačními opatřeními platnými pro náš předmět podnikání.
  • Poskytovat služby v co nejvyšší kvalitě vzhledem k dohodnutým ujednáním se zákazníkem.
  • Neustále zvyšovat kvalitu našich služeb, efektivitu procesů, zdokonalovat systém managementu kvality.
  • Stanovit, komunikovat a realizovat cíle kvality a poskytovat zdroje pro jejich dosažení.
  • Poskytovat potřebná školení pro zaměstnance tak, aby mohli kvalitně provádět práce.

Brno, dne 9. února 2017

                                                    Ing. Miroslav Frič, jednatel

Zašlete nám nezávaznou poptávku…

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.